Загадчык дзіцячага сада нумар 101 Гродна Жанна Казловіч
расказала карэспандэнту БЕЛТА аб тым, чым адрозніваецца педагог дашкольнай адукацыі ад школьнага настаўніка.
"Школьны педагог прыходзіць вучыць, а мы прыходзім гуляць і вучыць, гуляючы. У першую чаргу трэба любіць дзяцей, тады ты навучышся разумець душу дзіцяці. Дзякуючы гэтаму зможаш падабраць для кожнага малыша падыходзячую менавіта яму гульню, песню або танец на ранішнік. Да нас у сад прыходзіць шмат маладых педагогаў, яны замацоўваюцца ў прафесіі. Самае радаснае для мяне - гэта чуць ад моладзі пасля таго, як яны адпрацоўваюць два гады размеркавання пасля каледжа або ўніверсітэта, словы аб тым, што яны зрабілі правільны выбар і застаюцца ў прафесіі. Я гэтым ганаруся", - адзначыла Жанна Казловіч.
Паводле яе слоў, для педагога адбыцца ў працоўнай дзейнасці азначае ўвайсці ў калектыў. "А ў нас калектыў малады, мы стараемся прыняць моладзь ветліва, стварыць ім умовы для таго, каб яны маглі прымяніць свае выдатныя веды, атрыманыя ў каледжы або ВНУ, каб на практыцы ў іх усё атрымалася. Для маладога педагога абавязкова падтрымка, і не толькі ад калектыву. Мы працуем разам з бацькамі ў камандзе, і падтрымка бацькоў таксама мае вялікі ўплыў на тое, што маладыя педагогі застаюцца ў прафесіі і замацоўваюцца на сваіх месцах", - падкрэсліла загадчык сада.-0-